2 Ocak 2020 Perşembe

EVCİL PATİLER





Merhaba.Bugün sizlerle birlikte size evcl hayvanlaı tanıtacağım.BU BENİM GERÇEK BİR HİKAYEMDİR.Benim bir kuşum vardı adı minişti çünkü sekiz yaşndayken minişlere bayılırdım.Ben okula gitiğim için ve annem babam işte çalıştığı için kimse minişle oynayamiyorilgilenemiyordu sonra canım minişim yanlız kaldı.Birgün eve geri döndüm miniş bana bi tuhaf bakıyordu korkmuştum.Sonra annemle babam geldiben ders yapıyordum birdenbire kuş kafesinden bi ses duydum bi baktm miniş kendini hırpalıyor.Sonra bizim komşumuz hayvanlar dan iyi anlardı komşumuza kuşumuzu verdik o bize neyi var söylicekti.Sonra birden bire kapı çaldı ve komşumuz kuş öldü dedi biz çok ağlamıştık sonra komşuya neden öldü ki diye sorduk oda çok yanlız kaldığıiçin kendini ırpalaışdedi.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder